Strefa klienta
Witaj w strefie klienta. Poniżej znajdują się cztery punkty, które przybliżą Cie do istoty działania programu. Opowiemy o tym jak odebrać nagrodę, udzielimy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz doradzimy gdzie można znaleźć nagrody z obniżoną wartością punktową.
Zbieraj punkty i wymieniaj je na gwarantowane nagrody z naszego katalogu nagród!
Po uzbieraniu odpowiedniej ilości znaczków na wymarzoną nagrodę, wypełniasz książeczkę i zostawiasz ją u Naszego Partnera.
Nagrodę odbierasz bezpośrednio w placówce, w której zbierane były punkty.
Nagroda zostanie wydana jeśli:
- w książeczce jest odpowiednia ilość punktów
- uzupełnione są dane odbiorcy: imię, nazwisko, adres, pesel, numer telefonu.
Będziemy dokładać wszelkich starań, aby nagrody trafiły w Twoje ręce jak najszybciej!
-
Co muszę zrobić aby zostać Partnerem Premium ? (zobacz odpowiedź)
-
Aby zostać Partnerem należy wypełnić formularz zgłoszeniowy lub skontaktować się z przedstawicielem naszej firmy, który określi czy jest możliwość wdrożenia akcji w Państwa placówce.
-
Co zyskuje poprzez wdrożenie Programu Premium ? (zobacz odpowiedź)
-
Decydując się na uruchomienie programu lojalnościowego PREMIUM, w swojej placówce zyskujecie Państwo :
* Klienci stają się mniej wrażliwi na zmiany cenowe
* Generowanie przez klienta pewnych, stałych obrotów
* Pozyskiwanie nowych klientów
* Utrzymanie klienta pozyskanego
* Kształtowanie reputacji firmy
* Zwiększenie częstotliwości zakupów
* Zwiększenie średniego koszyka zakupowego klienta, co daje firmie zdecydowanie zwiększony obrót.
* Efektywny sposób na polepszenie relacji z klientem. Możliwość umieszczenia całości kosztów akcji w kosztach firmy
-
Czy mogę wliczyć akcje w koszty działalności firmy ? (zobacz odpowiedź)
-
Tak, koszty akcji można wliczyć w koszty działalności firmy. Więcej szczegółów przekażą Państwu przedstawiciele naszej firmy.
-
Co w przypadku gdy następuje rezygnacja z programu ? ( zobacz odpowiedź)
-
Nie zostaniecie Państwo „na lodzie”. Nagrody są realizowane do 3 miesięcy od daty wygaśnięcia umowy.
-
Czy otrzymamy pomoc w rozreklamowaniu akcji promocyjnej Programu ? (zobacz odpowiedź)
-
Organizator dokłada wszelkich starań, aby Program był „widoczny” u Państwa w firmie. Z naszej strony zapewniamy akcje promocyjne, materiały reklamowe i informacyjne.
-
Jakie materiały i pomoce marketingowe możemy otrzymać ? (zobacz odpowiedź)
-
Plakaty, książeczki, katalogi, różne inne materiały ustalane z przedstawicielem.
-
Z kim mamy się kontaktować w razie zakupienia znaczków ? (zobacz odpowiedź)
-
Przez cały czas trwania Programu Premium do Państwa dyspozycji pozostają nasi przedstawiciele handlowi, to u nich dokonacie Państwo zakupu znaczków.
-
Jak i przez kogo zamawiamy nagrody? (zobacz odpowiedź)
-
Nagrody zamawiamy u przedstawiciela handlowego Programu Premium.
-
Jakie pokrywam koszty zanim wprowadzę program ? (zobacz odpowiedź)
-
Nie ma żadnej opłaty wstępnej, jedyną opłatą w programie jest zakup znaczków. Dlatego jest to opłacalne.
-
Czy narzucone jest jakieś minimum zakupu punktów ? (zobacz odpowiedź)
-
Tak, minimalna ilość zakupu punktów wynosi 300 sztuk.