Strefa klienta

Witaj w strefie klienta. Poniżej znajdują się cztery punkty, które przybliżą Cie do istoty działania programu. Opowiemy o tym jak odebrać nagrodę, udzielimy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz doradzimy gdzie można znaleźć nagrody z obniżoną wartością punktową.


Zbieraj punkty i wymieniaj je na gwarantowane nagrody z naszego katalogu nagród!

Schemat działania programu

 

Po uzbieraniu odpowiedniej ilości znaczków na wymarzoną nagrodę, wypełniasz książeczkę i zostawiasz ją u Naszego Partnera.

 

Nagrodę odbierasz bezpośrednio w placówce, w której zbierane były punkty.

 

Nagroda zostanie wydana jeśli:

- w książeczce jest odpowiednia ilość punktów

- uzupełnione są dane odbiorcy: imię, nazwisko, adres, pesel, numer telefonu.

Będziemy dokładać wszelkich starań, aby nagrody trafiły w Twoje ręce jak najszybciej!

Schemat działania programu

  1. Co muszę zrobić aby zostać Partnerem Premium ? (zobacz odpowiedź)
    • Aby zostać Partnerem należy wypełnić formularz zgłoszeniowy lub skontaktować się z przedstawicielem naszej firmy, który określi czy jest możliwość wdrożenia akcji w Państwa placówce.
  2. Co zyskuje poprzez wdrożenie Programu Premium ? (zobacz odpowiedź)
    • Decydując się na uruchomienie programu lojalnościowego PREMIUM, w swojej placówce zyskujecie Państwo :

      * Klienci stają się mniej wrażliwi na zmiany cenowe
      * Generowanie przez klienta pewnych, stałych obrotów
      * Pozyskiwanie nowych klientów
      * Utrzymanie klienta pozyskanego
      * Kształtowanie reputacji firmy
      * Zwiększenie częstotliwości zakupów
      * Zwiększenie średniego koszyka zakupowego klienta, co daje firmie zdecydowanie zwiększony obrót.
      * Efektywny sposób na polepszenie relacji z klientem. Możliwość umieszczenia całości kosztów akcji w kosztach firmy
  3. Czy mogę wliczyć akcje w koszty działalności firmy ? (zobacz odpowiedź)
    • Tak, koszty akcji można wliczyć w koszty działalności firmy. Więcej szczegółów przekażą Państwu przedstawiciele naszej firmy.
  4. Co w przypadku gdy następuje rezygnacja z programu ? ( zobacz odpowiedź)
    • Nie zostaniecie Państwo „na lodzie”. Nagrody są realizowane do 3 miesięcy od daty wygaśnięcia umowy.
  5. Czy otrzymamy pomoc w rozreklamowaniu akcji promocyjnej Programu ?  (zobacz odpowiedź)
    • Organizator dokłada wszelkich starań, aby Program był „widoczny” u Państwa w firmie. Z naszej strony zapewniamy akcje promocyjne, materiały reklamowe i informacyjne.
  6. Jakie materiały i pomoce marketingowe możemy otrzymać ? (zobacz odpowiedź)
    • Plakaty, książeczki, katalogi, różne inne materiały ustalane z przedstawicielem.
  7. Z kim mamy się kontaktować w razie zakupienia znaczków ? (zobacz odpowiedź)
    • Przez cały czas trwania Programu Premium do Państwa dyspozycji pozostają nasi przedstawiciele handlowi, to u nich dokonacie Państwo zakupu znaczków.
  8. Jak i przez kogo zamawiamy nagrody? (zobacz odpowiedź)
    • Nagrody zamawiamy u przedstawiciela handlowego Programu Premium.
  9. Jakie pokrywam koszty zanim wprowadzę program ? (zobacz odpowiedź)
    • Nie ma żadnej opłaty wstępnej, jedyną opłatą w programie jest zakup znaczków. Dlatego jest to opłacalne.
  10. Czy narzucone jest jakieś minimum zakupu punktów ? (zobacz odpowiedź)
    • Tak, minimalna ilość zakupu punktów wynosi  300 sztuk.