Strefa partnera

Przywiązanie klientów do firmy jest coraz cenniejsze, gdyż zależą od niego zyski przedsiębiorstwa. Formuła Programu Premium daje możliwość pozyskania nowych klientów oraz zatrzymanie klientów aktualnych.

Wdrażając Program Premium do swojej placówki zyskujesz:

  • mniejszą wrażliwość klientów na zmiany cenowe
  • zwiększenie częstotliwości zakupów
  • generowanie przez klienta stałych i pewnych obrotów
  • zwiększenie wartości średniego koszyka zakupowego
  • wyróżnienie firmy na tle konkurencji
  • efektywny sposób na polepszenie relacji z klientem
  • kształtowanie reputacji firmy

To wszystko procentuje pogłębieniem lojalności klienta, a także przekłada się bezpośrednio na wzrost sprzedaży, co owocuje zwiększeniem zysków firmy. Bowiem oddany nabywca jest mniej wrażliwy na wzrost cen czy oferty konkurencyjnych firm.

Jak działa Program Premium?

Program Premium funkcjonuje na zasadzie zbierania punktów, które mają postać znaczków. 
Każdy klient (tzw. "zbieracz") otrzymuje od sklepu, hurtowni, producenta (tzw. "wydawacza") książeczkę (indeks), do której wkleja zebrane znaczki i wymienia je na nagrody z katalogu Premium.

Program Lojalnościowy to najtańsze, najskuteczniejsze, ale również najbardziej efektywne narzędzie marketingowe!

Co jeszcze?

Program Lojalnościowy doskonale sprawdza się jako jedna z najtańszych form reklamy dla Partnera. Nasza firma gwarantuje profesjonalną i kompleksową obsługę przy wdrażaniu programu podczas jego trwania. Oferujemy pomoc przy wszelkich akcjach promocyjnych, udostępniając szeroki wachlarz materiałów reklamowych. Proponujemy także reklamę w formie nowoczesnej platformy internetowej, co pozwala trafić do szerszego grona potencjalnych odbiorców.


W ramach współpracy nasi Partnerzy otrzymują również:

  • książeczki i znaczki dla klientów
  • materiały promocyjne
  • regularne i terminowe dostarczanie nagród
  • stałą opiekę naszych Przedstawicieli Handlowych
  1. Co muszę zrobić aby zostać Partnerem Premium ? (zobacz odpowiedź)
    • Aby zostać Partnerem należy wypełnić formularz zgłoszeniowy lub skontaktować się z przedstawicielem naszej firmy, który określi czy jest możliwość wdrożenia akcji w Państwa placówce.
  2. Co zyskuje poprzez wdrożenie Programu Premium ? (zobacz odpowiedź)
    • Decydując się na uruchomienie programu lojalnościowego PREMIUM, w swojej placówce zyskujecie Państwo :

      * Klienci stają się mniej wrażliwi na zmiany cenowe
      * Generowanie przez klienta pewnych, stałych obrotów
      * Pozyskiwanie nowych klientów
      * Utrzymanie klienta pozyskanego
      * Kształtowanie reputacji firmy
      * Zwiększenie częstotliwości zakupów
      * Zwiększenie średniego koszyka zakupowego klienta, co daje firmie zdecydowanie zwiększony obrót.
      * Efektywny sposób na polepszenie relacji z klientem. Możliwość umieszczenia całości kosztów akcji w kosztach firmy
  3. Czy mogę wliczyć akcje w koszty działalności firmy ? (zobacz odpowiedź)
    • Tak, koszty akcji można wliczyć w koszty działalności firmy. Więcej szczegółów przekażą Państwu przedstawiciele naszej firmy.
  4. Co w przypadku gdy następuje rezygnacja z programu ? ( zobacz odpowiedź)
    • Nie zostaniecie Państwo „na lodzie”. Nagrody są realizowane do 3 miesięcy od daty wygaśnięcia umowy.
  5. Czy otrzymamy pomoc w rozreklamowaniu akcji promocyjnej Programu ?  (zobacz odpowiedź)
    • Organizator dokłada wszelkich starań, aby Program był „widoczny” u Państwa w firmie. Z naszej strony zapewniamy akcje promocyjne, materiały reklamowe i informacyjne.
  6. Jakie materiały i pomoce marketingowe możemy otrzymać ? (zobacz odpowiedź)
    • Plakaty, książeczki, katalogi, różne inne materiały ustalane z przedstawicielem.
  7. Z kim mamy się kontaktować w razie zakupienia znaczków ? (zobacz odpowiedź)
    • Przez cały czas trwania Programu Premium do Państwa dyspozycji pozostają nasi przedstawiciele handlowi, to u nich dokonacie Państwo zakupu znaczków.
  8. Jak i przez kogo zamawiamy nagrody? (zobacz odpowiedź)
    • Nagrody zamawiamy u przedstawiciela handlowego Programu Premium.
  9. Jakie pokrywam koszty zanim wprowadzę program ? (zobacz odpowiedź)
    • Nie ma żadnej opłaty wstępnej, jedyną opłatą w programie jest zakup znaczków. Dlatego jest to opłacalne.
  10. Czy narzucone jest jakieś minimum zakupu punktów ? (zobacz odpowiedź)
    • Tak, minimalna ilość zakupu punktów wynosi  300 sztuk.

 

Program Lojalnościowy doskonale sprawdza się jako jedna z najtańszych form reklamy dla Partnera.
Nasza firma gwarantuje profesjonalną i kompleksową obsługę przy wdrażaniu programu oraz podczas jego trwania. Oferujemy pomoc przy wszelkich akcjach promocyjnych, udostępniając szeroki wachlarz materiałów reklamowych. Proponujemy także reklamę w formie nowoczesnej platformy internetowej, co pozwala trafić do szerokiego grona potencjalnych klientów.

 

ZGŁOŚ SWÓJ SKLEP DO PROGRAMU JUŻ TERAZ.
WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY

Formularz kontaktowy

* - pole wymagane